Обява за работа в гр. Перник

Офис Мениджър

Ако искате да се занимавате със застраховане, станете част от най-големия застрахователен брокер в България!

Ние, от SDI, продължаваме да развиваме нашите офиси и имаме нужда от позитивни и мотивирани хора, с които заедно да постигаме нови, още по-големи успехи!

Предлагаме безплатно обучение "от А до Я", добри условия на работа и мотивиращо възнаграждение.

Компанията е основана в началото на 2004 г. от екип с дългогодишен професионален опит в областта на застраховането. От 2012 г. SDI е застрахователен брокер №1 по данни на Комисията за финансов надзор, като обслужва годишно над 650 000 клиента. Компанията е печелила три пъти първото място в конкурса "Застрахователен брокер на годината”. От 2014 г. SDI е обявявана осем поредни пъти за любима марка на българите в единствената по рода си потребителска класация „Любимите марки” в категорията "Застрахователни брокери". От 2019 г. компанията е отличавана в същия конкурс с призово място и в категориите "Иновативни марки", "Любим работодател", "Финансова институция" и "Българска марка".

С цел реализация на фирмената стратегия в гр. Перник, компанията търси подходящи кандидати за позицията „Офис мениджър”.

 


Ако Вие притежавате:

  • Професионален опит в областта на застраховането или на подобна позиция;
  • Лидерски умения, инициативност, организираност, енергичност и управленчески способности;
  • Стремеж към постигане на резултати и умения за изпълнение на поставените задачи в срок;
  • Желание за постигане на добри резултати;
  • Умения за активна комуникация с клиентите на дружеството;
  • Изрядност при работа с документи и парични средства;
  • Компютърна грамотност - MS Office Word, Excel, Internet;
  • Свидетелство за управление на МПС.


     

Вашите задължения ще включват:

  • Организира и координира дейността на застрахователните офиси в гр. Перник;
  • Контролира спазването на фирмените стандарти, свързани с обслужване на клиенти, визията на офисите и отчетността към застрахователните компании;
  • Подбор и обучение на нови служители;
  • Обработване на документи в специализирани софтуери;
  • Максимална прецизност при работа с документи;
  • Комуникация със служители на дружеството и застрахователните компании;
  • Поддържане на професионалната квалификация;
  • Контролира и носи отговорност за изпълнението на поставените цели на офисите;
  • Обобщава и анализира резултатите от дейността на офисите;
  • Контролира финансовите потоци и плащания в офисите.


     

Ние Ви предлагаме:

  • Динамична работа в лидера на застрахователно-брокерския пазар;
  • Комуникацията в екипа и организацията на дейността се осъществява чрез модерни интернет приложения.
  • Дружеството осигурява добра работна атмосфера, в която всеки служител може да разчита на диалог и съдействие от всички управленски нива;
  • Служебен автомобил и телефон;
  • Професионално развитие по утвърдена система;
  • Безплатна застраховка „Злополука“;
  • Преференциални условия при сключване на застраховки;
  • Ваучери за храна.
     

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочениете изисквания, моля изпратете автобиография на български език и актуална снимка.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Ес Ди Ай Груп АД ще обработва Ваши лични данни – имена, адрес, телефон и други, които се съдържат в попълненото от Вас заявление за работа.

Вие имате право на достъп до и на корекция на тези Ваши данни, право да поискате тяхното изтриване, както и на други права, съгласно Общия регламент за защита на личните данни.

За повече информация относно обработването на Ваши лични данни, включително при въпроси или оплаквания, моля запознайте се с  „Уведомлението за поверителност“.