Новини

ВАЖНО: Всяка събота между 19:00 и 24:00 ч. системата на Гаранционния Фонд е в профилактика и не е възможно издаването на застраховки Гражданска отговорност и Зелени карти. Възможни са и затруднения при събиране на поредни вноски.

SDI откри обновения си Call center

31.10.2012
На 29.10.2012г. беше открит новият модерен контактен център на SDI.

Освен технически обновен Кол центърът има и ново работно време.

SDI ще очаква обажданията на своите клиенти на безплатен телефон 080011300 всеки делничен ден от 08:00 до 21:00ч., а през почивните дни от 09:00 до 21:00ч.

 

Гласувайте за Застраховател на годината 2012!

21.11.2012
Остават броени дни до края на гласуването, на 29-ти ще станат ясни кои са най-добрите застрахователи.

SDI откри обновения си Call center

31.10.2012
SDI ще очаква обажданията на своите клиенти всеки делничен ден от 08:00 до 21:00ч., а през почивните дни от 09:00 до 21:00ч.

Нови правила премахват некоректните посредници в застраховането

22.10.2012
За предстоящите новости в регулациите на пазара потвърди пред economymagazine.bg Ясен Христов, управител и съдружник в SDI.

Официално: SDI е брокер № 1 в България

10.10.2012
SDI благодари на своите клиенти, партньори и служители, без които този успех нямаше да бъде възможен!