Новини

ВАЖНО: Всяка събота между 19:00 и 24:00 ч. системата на Гаранционния Фонд е в профилактика и не е възможно издаването на застраховки Гражданска отговорност и Зелени карти. Възможни са и затруднения при събиране на поредни вноски.

Гаранционният фонд изпраща писма при липса на Гражданска отговорност

22.11.2012

Гаранционният фонд стартира кампания за изпращане на уведомления във връзка с наличие на валидна застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите” към 04.11.2012г.


Уважаеми клиенти,
 
ГАРАНЦИОННИЯ ФОНД /ГФ/ стартира кампания за изпращане на уведомленията, адресирани до собственици на МПС, които не са спрени от движение и нямат валидна задължителна застраховка Гражданска отговорност на автомобилистите.
 
Във връзка със зачестили питания на клиенти, относно получените писма от ГФ, SDI иска да Ви информира, че са възможни пропуски в информационните системи на ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ КОМПАНИИ при подаване на информация към ГАРАНЦИОННИЯ ФОНД. В следствие на тези пропуски е възможно Гаранционния фонд погрешно да е изпратил уведомление към добросъвестни собственици и ползватели на МПС с валидно сключена застраховка „Гражданска отговорност”.
 
В случай че сте получили такова уведомление, но имате валидана застраховка „Гражданска отговорност” към 04.11.2012 г., можете да предприемете следните действия:
 
Направете проверка за валидността на Вашата застраховка в информационната система на Гаранционния фонд на адрес http://guaranteefund.org/bg/
 
Ако тази проверка показва, че Вашата застраховка не е отразена в системата на ГФ, трябва да се обърнете към централния офис на Застрахователната компания във Вашето населено място или в най-влизкия областен град.
 
За да избегнете описаните в писмото наказания е необходимо при посещението в офиса на Застрахователната компания, издала полицата, да представите уведомлението от Гаранционния фонд заедно с копие от полицата „Гражданска отговорност”.
 
В случай че сте получили такова уведомление и нямате валидана застраховка „Гражданска отговорност” към 04.11.2012 г., SDI Ви съветва незабавно да сключите такава, за да отпаднат административните и финансовите санкции, описани в уведомлението.
 
В заключение, SDI иска да декларира пред своите клиенти, че всички сключени полици в офисите на компанията са издадени чрез електронните системи на съответните застрахователни компании, а средствата събрани по тях са преведени на същите, надлежно и в необходимия срок чрез специалната клиентска сметка в съответствие с Кодекса за Застраховането.

 

SDI помага на родителите, които се грижат за деца с увреждания

12.12.2017
С тази кауза БАЗБ и Фондация „Майко Мила“ си поставят цел да подкрепят родителите на деца с увреждания.

SDI с офис в новооткрития магазин ФАНТАСТИКО в Младост 1!

03.11.2017
Тази година нашите партньори от търговска верига ФАНТАСТИКО отбелязват 26 години от създаването си с откриването на най-големия и модерен супермаркет от веригата досега.

Връчиха наградите „Застрахователи за обществото”!

10.10.2017
Застрахователният бранш в България отпразнува своя професионален празник, който по традиция се отбелязва всяка година на 1-ви октомври.

SDI отново e брокер №1!

30.08.2017
И през първото полугодие на 2017г. SDI запазва лидерската си позиция сред застрахователните брокери в България.